içerik yükleniyor...Yüklenme süresi bağlantı hızınıza bağlıdır!

TURUNÇ MASA, MAYIS AYINDA 21 BİNDEN FAZLA ÇAĞRIYA YANIT VERDİ

Antalya Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, mayıs ayında 21 bin 478 çağrıya yanıt vererek vatandaşlarla güçlü bir iletişim köprüsü kurdu. Vatandaş memnuniyet oranı ise yüzde 93,55’e ulaştı.

TURUNÇ MASA, MAYIS AYINDA 21 BİNDEN FAZLA ÇAĞRIYA YANIT VERDİ
Haberi Sesli Dinle

Muratpaşalıların taleplerini, önerilerini ve şikâyetlerini çözüme kavuşturmak amacıyla 2014 yılından bu yana hizmet veren Turunç Masa, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya ve web üzerinden 7/24 kesintisiz iletişim sağlıyor.

 

Mayıs ayında 444 80 07 numaralı çağrı hattı üzerinden alınan 21 bin 478 çağrıdan 12 bin 314’ü kayıt altına alınarak çözüm sürecine dahil edildi. Turunç Masa, başvuruların tamamını titizlikle değerlendirip çözüm sürecini yakından takip etti.

 

Verilere göre en fazla başvuru, Muratpaşa’nın en yoğun nüfuslu mahallesi olan Güzeloba’dan geldi. Bu mahalleden yapılan 1.265 başvuru, sistemde kayıt altına alındı. Güzeloba'yı sırasıyla Çağlayan Mahallesi (719 başvuru) ve Fener Mahallesi (658 başvuru) izledi.

 

Vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarını sürdüren Turunç Masa, hem yüksek çağrı karşılama kapasitesi hem de yüksek memnuniyet oranıyla Muratpaşa halkının güvenini kazanmaya devam ediyor.

Tarih: 22-06-2025

FACEBOOK YORUM
Yorum